About Me

My photo
Subang Jaya, Selangor, Malaysia

Saturday, March 7, 2009

Solat

Saya upload gambar2 dibawah daripada email yang dihantar kepada saya, banyak gambar yang diattached kan tapi saya telah memilih gambar2 solat yang yang saya rasa jarang dapat dilakukan oleh kita. Sama2 lah kita dapat 'menjaga' solat kita.













































Solat ditengah runtuhan bangunan



















Solat di tepi kesibukan jalanraya
















Cricket Players
















olat atas Batu




















Solat Para Pejuang


















Salaat on the Plane...

1 comment:

  1. Salam ukhwah, terima kasih atas kunjungan sdr ZMA ke blog SMS. Sdr boleh menghantar sumbangan ke akaun ini aliance bank no akaun 100840010214563 mohd nazri bin abdullah.minta maaf permintaan sdr terpakasa saya post d comment ini

    ReplyDelete